Aanmelden zomerfeest

Vrijdag 3 juli 2026 vieren we het zomerfeest bij DOE! We beginnen om 17:00u en 21:00u is het feest voorbij. Iedereen die komt neemt een gerechtje mee voor een gezamenlijk buffet, met een kaartje waarop de ingrediënten staan. Als je wilt komen, meld je dan uiterlijk 26 juni aan via dit formulier.

Ook alumni van DOE zijn welkom tijdens het feest. (met gerecht voor het buffet :-))

We willen ouders vragen tijdens het feest zelf op hun kroost te letten. Het team wil ook graag genieten van het feest.

Neem zelf een bord en bestek mee, drinken wordt verzorgd. Een picknickkleed e/o stoeltje is aan te raden.